Щоб придбати смачну їжу, гарний одяг, організувати відпочинок, забезпечити якісне дозвілля собі та дітям, важливо мати на це гроші. Прагнути до великих заробітків, нестися вгору по кар’єрних сходах – це дійсно важливо. Але, ось проблема, зміщуючи акцент на користь роботи, багато хто перестає відчувати життя. Як знайти баланс між будинком і роботою? Як знайти гармонію і відчувати саме життя кожен день? Зверніть увагу на 5 правил, які дійсно працюють!
правильні пріоритети
Застава плідного дня – це ваш позитивний настрій. Якщо ви схоплюєтеся по будильнику, з жахом думаєте про те, скільки і чого вам належить зробити по роботі, відразу починаєте відповідати на дзвінки і пошту, то це не дозволить вам відчути настання нового дня, поспілкуватися з близькими. Розставте пріоритети правильно! Всі робочі питання ви вирішуєте в робочі години.
Якщо від вас вимагається постійна включеність в роботу, то все одно встановлюйте якісь тимчасові рамки, відключайте телефон і дозволяйте собі перебувати поза роботою. Проводячи час з близькими, займаючись спортом, не дивіться на телефон, не відволікайтеся на спілкування з колегами, ваше життя – це не тільки робота.
Зробити самої або делегувати
Перш чим ви кинетеся виконувати чергову робочу або домашню задачу, зупиніться і подумує, а так чи її необхідно виконати саме вам? Бути може варто витратити цей час на інший звіт або на приготування вечері, а це завдання делегувати підлеглому або близькій людині? Не бійтеся делегувати частину завдань. Хочете досягти певних висот у кар’єрі і при цьому встигати все вдома? Тоді навчитеся розподіляти справи не тільки робочі, а й домашні. Не соромтеся просити домочадців приготувати вечерю, протерти пил або пропилососити. Тільки в цьому випадку у вас залишиться час на своє життя.
уміння концентруватися
Не дарма в народі говорили: «Справі час, а відпочинку, так, потісі годину». З давніх-давен люди розуміли, що всьому відводиться свого часу. Навчіться концентруватися на роботі, усувайте всі відволікаючі фактори у вигляді гаджетів, музики і балакунів колег під боком. Поставили завдання? Виконайте її, а потім вже відправляйтеся на чаювання і обговорення останніх пліток з колегами. Закінчили роботу? Сконцентруйтеся на дорозі додому! Підніміть голову вгору, помилуйтеся небом, розгляньте листочки на деревах. Спілкуючись вдома з дітьми і коханою людиною, уважно слухайте, що вони вам розповідають.
Важливість режиму і планування
Неважливо працюєте ви на себе або є підлеглим, головне, щоб ви завжди складали чіткий графік своєї діяльності. Пишіть режим дня, встановлюйте різні часові проміжки на виконання завдань. Грайте з часом, експериментуйте, визначайте, коли вам простіше виконувати робочі завдання, а коли краще відпочити і зайнятися своїми захопленнями. Самоконтроль дозволить вам не тільки все встигати, але і знаходити час на приємне спілкування з близькими.
Ставити цілі і знаходити шляхи
Завжди прописуйте собі приблизні цілі, до яких ви плануєте прийти через кілька місяців, рік або три роки. Ви повинні чітко розуміти, навіщо ви проводите 10 годині на роботі, який ви хочете бачити свого часу з сім’єю, що варто поліпшити, а від чого бажано відмовитися. Ставте одну-дві мети в кожній сфері життя і періодично перевіряйте в якій точці по їх досягненню ви зараз перебуваєте.
Спробуйте впровадити ці 5 правил в своє життя, і ви зможете тримати баланс між усіма сферами свого життя.