5 Правил вигідного онлайн-шопінгу

Cтіліст-іміджмейкер Пахолкова Анастасія

Обмеження і карантійние заходи, безумовно, торкнулися кожної людини і кожну його сферу діяльності – сім’я, робота, розваги. Але, якщо продуктові магазини і предмети першої необхідності були відкриті і знаходилися в самому близькому доступності, то деякі гіпермаркети модного одягу закриті навіть зараз. І як же люди "одягалися" тоді і одягаються зараз? Так, на перший план вийшла покупка одягу, взуття і т.д. в інтернет-магазинах. Для кого-то, звичайно, це далеко не новина, – подібний спосіб шопінгу відомий і користується популярністю вже давно, а хтось зіткнувся з необхідності оновлювати свій гардероб за засобами інтернету тільки в жорстких умовах самоізоляції.

Модна життя після пандемії вже не буде колишньою, так само як і інші порушені сфери. Ми вимушено перейшли в онлайн простір, скуштували всі принади і зручності інтернет-режиму, і навряд чи зможемо повернутися в офлайн, по крайней мере, в частині здійснення покупок. Зараз абсолютно без зусиль можна повністю зібрати базовий, так і капсульний гардероб, маючи під рукою гаджет.

З огляду на колишню безвихідь, коли навіть вийти за хлібом уявлялося насилу, не кажучи вже про покупку сезонного одягу, виникла ідея зібрати в список нові правила онлайн-шопінгу, ті, які замотівіруют і налаштують на позитивну хвилю в цьому непростому, як комусь могло здатися, справі.

Отже, пройдемося по пунктах.

Перестати боятися зробити помилку

І це перше. Давно минули ті часи, коли ми отримували в посилці річ не того кольору, фасону, розміру або, зовсім, замість вподобаних джинсів – блузу з ненависними рюшами на грудях.

Не маючи можливості відправити її назад в онлайн-магазин через високу вартість повернення (часом дорівнювала ціні самої речі), або категоричного відсутності такого "зворотного" сервісу у продавця, доводилося задовольнятися отриманим, передаровуватимемо його ну хоча б кому-небудь, або в гіршому випадку залишати в гардеробі, животіє на полицях шафи довгі і довгі роки, так жодного разу і не порадувавши свого власника.

Багато часу пройшло з тих пір і дуже багато що змінилося в корені. Зараз точно все інакше. Спрощені алгоритми дають нам можливість перебирати варіанти сподобалася одягу, приміряти і відмовлятися, тепер у нас є вибір.

Важливо пам’ятати, що на сьогоднішній день повернення товару здійснюється легко і безболісно для душі і гаманця. До того ж, як доставка вам, так і повернення виробнику реалізується в короткі терміни, а що ще приємніше, так це те, що під час пандемії онлайн-майданчики значно знизили поріг мінімальної вартості замовлення для безкоштовної пересилки і поки не повернулися колишній режим.

Чи не поспішати, але діяти оперативно

Так, скуштувавши солодкий плід у вигляді інтернет-шопінгу, люди, прийшовши в офлайн магазини одягу та взуття, розчаровано знизують плечима – наскільки мізерний асортимент, що не йде ні в які порівняння з он-лайн-магазинами улюбленого бренду. Швидко зорієнтувавшись, повертаються до комп’ютера для здійснення успішних покупок. Звідси і «прогалини» в розділі з розмірами, напис «розпродано».

Потрібно діяти швидко, розважливо, без надмірно тривалих роздумів. Якщо все ж є невпевненість і страх перед подібними покупками, то можна вдатися до допомоги стилістів, персональних шоперів і байєрів, людей, які знаються не тільки в модній індустрії, а й знають толк в покупках з сайтів одягу і взуття. Так точно ні в кого не залишиться приводів для розладів.

Відстежувати вихід нових колекцій і дати початку розпродажів

Виходячи з попереднього правила, виділяємо третє. Скажете, що це правило не нове? І не помилитеся! Але не поспішайте робити передчасні висновки, тут буде трохи інше його прочитання.

Раніше ми спостерігали за виходом сезонних колекцій, бігли негайно купувати не замилені товари, платили зазначену вартість, отримували, раділи. Тепер важливо не тільки виконати вищезгадані кроки, а ще й включити аналіз різних сайтів, що представляють улюблений бренд на своїх майданчиках (як приклад, Lamoda і Wildberries), які можуть вже, не дочекавшись знижок, встановити ціну значно менше, чим на офіційному сайті.

Будьте уважні! Плюс до цього, деякі бренди стали практикувати варіант продажу певної речі тільки в їх онлайн-магазині, яка ніколи не з’явиться в офлайн, як в цьому році, наприклад, в ZARA.

Заглядати за покупками речей на іноземні сайти

Успішність шопінгу багато в чому залежить від сміливості покупця (див. Правило перше). Чому пов’язані ці два правила? Тому що якщо хтось і підсів на покупки через інтернет, то мало хто наважується замовляти з зарубіжних сайтів, а даремно. Адже найчастіше асортимент заморських інтернет-магазинів відомих брендів відрізняється від того, який представлений в Росії – це раз. І два – це те, що ціни часом приголомшливо низькі в порівнянні з вартістю на вітчизняних онлайн-майданчиках.

На сьогоднішній день в придбанні, наприклад, полюбилася моделі джинсів Levi’s з американського сайту немає ніяких незручностей, зате є всі ті ж баєри, стилісти, які впораються за дві секунди з цим завданням. Але поряд з людьми, що поспішають нам на допомогу, існують і сервіси, що дарують можливість самостійно оформити і отримати заповітну посилку з інтернет-магазину, яка не здійснює доставку в Росію. Найпопулярніші: «бандерольку», Shopfans і AlfaParcel. Сенс в тому, що на їхньому сайті можна створити персональну адресу в тій країні, звідки знадобиться пересилання, після чого товар відправляється за місцем призначення, тобто прямо до нас.

Щоб зробити шопінг ще приємніше, слід підшукати для себе зручний Кешбек-сервіс, будь то Letyshops, Backit або Kopikot, скориставшись яким, можна повернути вельми непоганий відсоток з покупки в грошовому еквіваленті.

Корисна розсилка від улюблених брендів

Реєструйтеся на сайтах улюблених брендів і не приймайте їх розсилку за спам. Пошта завалена пропозиціями від улюблених інтернет-магазинів, але переглядати лінь, і ми або просто ставимо галочку «прочитано», або без розбору відправляємо все в «кошик». Відтепер забуваємо про ці допандемійних замашки і біжимо читати повідомлення від своїх улюблених інтернет-магазинів.

Навіщо? Більшість грамотних онлайн-магазинів роблять розсилку не тільки для повідомлення нас про надходження нової колекції, а ще й дають додаткову знижку на певну групу товарів, наприклад, або висилають персональні пропозиції, в яких може ховатися інформація про закриту розпродажу для окремого кола клієнтів.

Послухайте, є знаменитий вислів: «Правила існують для того, щоб їх порушували», але це не той випадок! Тому що тільки ми з вами можемо вплинути на хід наших фінансів, отримуючи задоволення від свого зовнішнього вигляду після зробленого онлайн-шопінгу і неймовірну насолоду від самого процесу вибору позицій в інтернет-магазинах.

Стаття захищена законом про авторські та суміжні права. При використанні та передруці матеріалу активне посилання на жіночий сайт www.inmoment.ru обов’язкове!

Дорогі наші читачі. Будь ласка, якщо Вам подобається наш сайт, послухати відгуки щодо оцінку на нього в Яндексі. Відгуки на жіночий сайт Ви можете написати на своїй Публічної сторінці і в яндекс.браузер.

Добрі новини: у нашого сайту вже є відмінні відгуки, подивитися їх завжди можна в адресному рядку яндекс.браузер: там вказано їх загальна кількість і "якість". Ми дуже сподіваємося, що Ваш відгук буде прикрашати адресний рядок браузера – будь ласка, не проходьте повз. Допоможіть нам стати краще! Ми всіх Вас дуже любимо, бажаємо Вам міцного здоров’я, багато радості в житті і щастя!

Інформація в даній статті носить ознайомчий, а не рекомендаційний характер. Будь ласка, не займайтеся самолікуванням, обов’язково консультуйтеся з фахівцем.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code